Postavljanje cijene i cjenovna taktika u vrijeme krize

Postavljanje cijene i cjenovna taktika u vrijeme krize

U vrijeme ekonomske kontrakcije generalno rezanje troškova i pad prihoda rezultira smanjenim prilikama na tržištu. Zadržavanje klijenata postaje teže, a pronalazak novih veći je izazov nego prije. 

Ova situacija se odražava i na cjenovnu politiku organizacija te se postavlja pitanje treba li li smanjenim cijenama zadržati klijente i kako pristupiti u pregovorima, a što je bila tema ovog našeg sedmog po redu online meetupa. 

U utorak, 19.5.2020. godine, na našem 7. online meetupu imali smo priliku ugostiti Snježanu Kupres, prodajnu eksperticu, izmiriteljicu i certificiranu NLP trenericu. Snježana Kupres već više od 23 godine radi u prodaji, od čega 19 na izvršnim pozicijama za međunarodne zrakoplove kompanije pa je i prodaja jedna od tema njenih edukacija. Dolazi iz područja zračnog prometa kao inženjer zračnog prometa. Zrakoplovna industrija inspirativna je i posebna grana industrije. Karijeru u području edukacije započela je 2007. godine, a kako bi kreirala što bolje edukacije uči i stječe iskustva kroz kontinuirano usavršavanje. Uz usavršavanje u Hrvatskoj, nova znanja stjecala je u Londonu, Singapuru, Kaula Lumpuru i Ženevi.

Bilo da imate postojeći proizvod ili uslugu o čijoj cijeni danas može ovisiti potražnja, ili razvijate potpuno novi čiju cijenu tek treba odrediti, za oba slučaja, Snježanja je kroz svoje izlaganje predstavila moguće pristupe u razmišljanju te tehnike i postupke koje možete koristiti. 

Koje još kriterije uzeti u obzir kod određivanja cijene i kako stvoriti odgovarajući ‘mix’ za krizno poslovanje, saznajte na snimljenom predavanju sa 7. Online meetupa – Postavljanje cijene i cjenovna taktika u doba krize koji se nalazi u nastavku.

Ukoliko imate pitanja ili komentar, svakako pišite u komentarima ili direktno nama na email

 

Prethodni meetupi

Ako ste propustili neki od prošlih Online Meetupa, a zanimaju vas ovakve ili slične teme, možete uvijek pogledati snimke na linku u nastavku.

[Startups Vs Covid 19]