NazivAdriatic Plastic Challenge
KlijentVolvo & Terra Hub, Zagreb, Hrvatska
Društveni /pozitivni utjecajPodrška projektima koji doprinose zaustavljanju daljnjeg dotoka plastičnog otpada u Jadransko more
Primijenjene metodologije i alatiBusiness Model Canvas

Projekt je bio namijenjen onim organizacijama koje doprinose sprječavanju onečišćavanja Jadranskog mora plastikom.
Projekt je primio 42 prijave, a sedam odabranih timova imalo je prilike sudjelovati u dvodnevnom bootcampu.
Zadatak timova je bio razviti poslovni plan i pripremiti se na prezentaciju kroz alate design thinking metode za definiranje persone i empaty mape.
U odabiru je ključnu riječ imao stručni žiri koji se sastojao od pet članova iz znanstvene i kreativne zajednice.
Žiri je ocjenjivao prema kriterijima utjecaja projekta na rješavanje zadanog izazova, poslovnu održivosti i kvalitetu predstavljanja.
Odabrana su tri tima.
Rezultat
Odabrana su tri finalista koja su primila novčane nagrade, a pobjednički projekt “Zlarin otok bez plastike” u idućoj je fazi razvoja uz pomoć partnera projekta.
