Adriatic Plastic Challenge

NazivAdriatic Plastic Challenge

KlijentVolvo & Terra Hub, Zagreb, Hrvatska

Društveni /pozitivni utjecajPodrška projektima koji doprinose zaustavljanju daljnjeg dotoka plastičnog otpada u Jadransko more

Primijenjene metodologije i alatiBusiness Model Canvas

Adriatic plastic challenge

Projekt je bio namijenjen onim organizacijama koje doprinose sprječavanju onečišćavanja Jadranskog mora plastikom.

Projekt je primio 42 prijave, a sedam odabranih timova imalo je prilike sudjelovati u dvodnevnom bootcampu.

Zadatak timova je bio razviti poslovni plan i pripremiti se na prezentaciju kroz alate design thinking metode za definiranje persone i empaty mape.

U odabiru je ključnu riječ imao stručni žiri koji se sastojao od pet članova iz znanstvene i kreativne zajednice.

Žiri je ocjenjivao prema kriterijima utjecaja projekta na rješavanje zadanog izazova, poslovnu održivosti i kvalitetu predstavljanja.

Odabrana su tri tima.

Rezultat

Odabrana su tri finalista koja su primila novčane nagrade, a pobjednički projekt “Zlarin otok bez plastike” u idućoj je fazi razvoja uz pomoć partnera projekta.

Adriatic plastic challenge
Stvorimo zajedno novu vrijednost!
Upoznajte nas