Adriatic Plastic Challenge

Naziv: Adriatic Plastic Challenge

Naručitelj/Klijent: Volvo & Terra Hub, Zagreb, Hrvatska

Partneri: Veleposlanstvo Švedske, IBM Hrvatska i Stablo znanja SC-a

Društveni/Pozitivni utjecaj: Projekt podržava organizacije koje doprinose zaustavljanju daljnjeg dotoka plastičnog otpada u Jadransko more.

Primijenjene netodologije i alati: Business Model Canvas, Design thinking

Uvodni opis:

Projekt Adriatic Plastic Challenge osmišljen je kako bi podržao organizacije koje se bave sprječavanjem onečišćenja Jadranskog mora plastikom. Ukupno je pristiglo 42 prijave, a sedam odabranih timova imalo je priliku sudjelovati u dvodnevnom bootcampu. Zadatak timova bio je razviti poslovni plan i pripremiti se za prezentaciju koristeći alate design thinking metode za definiranje personi i empathy mapa.

Ključnu ulogu u odabiru timova imao je stručni žiri s pet članova iz znanstvene i kreativne zajednice. Žiri je ocjenjivao projekte prema kriterijima utjecaja na rješavanje zadanog izazova, poslovne održivosti i kvalitete prezentacije. Na kraju su odabrana tri tima.

Rezultat/Postignuće:

Projekt je odabrao tri finalista koji su nagrađeni novčanim nagradama. Pobjednički projekt “Zlarin otok bez plastike” ulazi u iduću fazu razvoja uz podršku partnera projekta.