Kako postaviti cijenu proizvoda ili usluge?

Kako postaviti cijenu proizvoda ili usluge?

Naš 9. online meetup u suradnji s organizacijom Reach for Change Croatia naslova Postavljanje cijene za startupe. Ugostili smo međunarodno priznatu stručnjakinju, Eleonoru Sakalauskaitė koja nam je dala savjete kako postaviti cijenu proizvoda ili usluge. 

Kako postaviti cijenu svog proizvoda ili usluge?

Eleonora je govorila o tome kako monetizirati vrijednost proizvoda i izbjeći ključne greške, podijelila nam je neke vrijedne i praktične savjete koje donosimo u nastavku:

  1. Komunicirajte vrijednost – naglasite i kvantificirajte dobrobiti koje vaš proizvod pruža, a ne njegove funkcionalnosti
  2. Što više mogućnosti, to je veća volja za plaćanjem – 9 dobrobiti u 4 opcije proizvoda je psihološka granica
  3. Cijena prije proizvoda – cijenu proizvoda treba znati na početku kako bi se dokazala rentabilnost
  4. Promišljajte cijenu – o cijeni razmislite češće nego jednom godišnje 
  5. Diferencirajte cijenu – uvijek ponudite više opcija i cijena za proizvode
  6. Popusti – nikada ne dajte bezuvjetne popuste.

Poslušajte cijelo predavanje i doznajte kako postaviti cijenu svog proizvoda ili usluge

Cijelo predavanje Pricing for startups možete pogledati na linku u nastavku a u slučaju da imate dodatnih pitanja ili prijedloga za buduće meetupa slobodno nam pišite na info[at]leanstartup.hr.

Više informacija o Eleonori saznajte na:

 

Prethodni meetupi

Ako ste propustili neki od prošlih Online Meetupa, a zanimaju vas ovakve ili slične teme, možete uvijek pogledati snimke na linku u nastavku.

[Startups Vs Covid 19]