10 digitalnih alata koje koristimo kako bismo radili uspješnije

Banner-blog-post

Tražite li najbolje digitalne alate za upravljanje projektima i razvoj poslovanja? Kao startupu, može biti teško upravljati projektima i postići željene rezultate. Zato je ključno imati pristup pravim alatima. 

Kada pokrećete startup, morate biti domišljati. Srećom, postoji mnogo sjajnih alata koji su besplatni ili ih možete besplatno isprobati. Mi smo ih isprobali puno, a izdvajamo 10  alata kojima se stalno vraćamo. Neke koristimo u besplatnim verzijama, ali većinu plaćamo.

Banner-blog-post

1.Canva: 

U moru besplatnih alata Canva je najsvestraniji po pitanju grafičkog dizajna. Koristimo ga za sve, od dizajniranja bannera naše web stranice do stvaranja objava za naše društvene mreže, prezentacija ili promotivnih materijala za naše projekte.

Canva je jednostavna i nevjerojatno intuitivna, stoga je namijenjena za svakog početnika, ali i dovoljno moćna za naprednije korisnike. Pomoću Canve možete jednostavno izraditi objave ili oglase na društvenim mrežama, infografike, zanimljive prezentacije, logotipe, čestitke i još mnogo toga. Ono što ju čini toliko intuitivnom za korištenje su i unaprijed izrađeni predlošci koje je moguće personalizirati. Canva ima mnoštvo besplatnih resursa, dok se određeni premium resursi mogu koristiti isključivo u pro verziji.

Canva

Izvor: Canva službena stranica

2. Trello:

Trello nam omogućuje da pratimo što treba učiniti, tko to treba učiniti i kada. Trello je aplikacija za upravljanje projektima koja olakšava organiziranje svih vaših projekata u ploče i popise unutar svake ploče tako da sve ostane organizirano dok je istovremeno vizualno privlačno! Ovaj alat okosnica je upravljanja našim projektima te čini našu svakodnevicu lakšom. Vrlo je fleksibilan u smislu toga koliko organiziranja želite/trebate—možete ga jednostavno koristiti kao jednostavan popis za provjeru ili izraditi složene projekte s više koraka i rokova!

Trello

Izvor: Trello službena stranica

3.Mailchimp:

Mailchimp je izvrstan alat za tvrtke jer pomaže u stvaranju kampanja e-pošte koje su personalizirane i automatizirane. S Mailchimpom možete jednostavno slati mjesečne newslettere, stvarati e-poruke. Alat također nudi alate za praćenje izvedbe vaših kampanja i mjerenje uspjeha vaših marketinških napora. Osim toga, Mailchimp nudi predloške za razglednice, odredišne stranice (landing page) i objave na društvenim mrežama kako biste poboljšali imidž vaše tvrtke. 

Mailchimp koristimo jer je iznimno jednostavan za korištenje gdje pomoću  te nam nudi segmentaciju naše ciljne publike gdje u samo nekoliko minuta jednostavno možemo poslati prilagođene poruke pojedinim segmentima, a ujedno već kroz nekoliko sati u analitici možemo vidjeti koliko je naša kamoanja bila usoješna te prilagoditi slijedeću. Alat je besplatan do 2000 kontakata mjesečno.

Mailchimp

Izvor: Mailchimp službena stranica

4. Capcut: 

Capcut je alat za uređivanje videozapisa koji vam pomaže da brzo i jednostavno izradite videozapise. Također podržava dodavanje glazbe, teksta i naljepnica u vaše videozapise. Nudi širok raspon značajki, uključujući filtere, efekte i prijelaze koji privlače pažnju gledatelja.

Capcut koristimo za izradu naših promotivnih videa gdje na jednostavan način svojim pratiteljima možemo dočarati atmosferu načih evenata pomoću raznih efekata, teksta i titlova te jednostavno možemo dodati intro. 

Capcut

Izvor: Capcut službena stranica

5. Eventbrite: 

Eventbrite je izvrstan alat za upravljanje događajima. Pomaže vam u stvaranju i promoviranju događaja, upravljanju RSVP-ovima i analizi izvedbe vašeg događaja. Eventbrite nam pomaže u upravljanju događajima dajući svima do znanja gdje trebaju biti u koje vrijeme te ih podsjeća dan prije događaja. 

Alat također nudi QR kod kojim je moguće prijaviti sudionike na događaj. Ova opcija osobno nam je najdraža. Kako na pojedinim događajima imamo preko 300 sudionika, skeniranje QR koda omogućava nam da check-in dovršimo u rekordnom roku te na taj način ne gubimo vrijeme na upisivanje sudionika, a vi ne gubite vrijeme na čekanje u redu! Alat je besplatan, no postoje i određene premium značajke koje se dodatno nadoplaćuju.

Eventbrite

Izvor: Startup stash.com

6. Timecamp: 

Timecamp je alat za praćenje vremena koji vam pomaže pratiti vrijeme koje vi i vaši zaposlenici provodite na poslu. Također uključuje značajke kao što su proračunska izvješća, fakturiranje i upravljanje prisustvom što može biti iznimno korisno na kraju mjeseca i uštediti vrijeme. 

Ovaj alat najviše nam koristi kod izvješća naših projekata, gdje u samo nekoliko klikova možemo vidjeti koliko smo vremena utrošili na pojedini zadatak, pri čemu nam je lakše unaprijed odrediti koliko će nam vremena biti potrebno za slične projekte. 

Timecamp

Izvor: Timecamp službene stranice 

7. Copy.ai: 

Copy.ai je alat za pisanje tekstova pokretan umjetnom inteligencijom koji vam pomaže u stvaranju jedinstvenog sadržaja koji nije plagiran. Koristi tehnologiju obrade prirodnog jezika za generiranje sadržaja koji je točan i informativan. Ovaj alat iznimno je koristan u kombinaciji sa drugim alatima te naravno u kombinaciji s ljudskom inteligencijom. 

Njime se ponajviše koristimo za generiranje forme članaka te ideja općenito jer pomoću umjetne inteligencije potpomaže pronaći najbolje riječi te prenijeti poruku. Alat ima besplatnu i plaćenu verziju.

Copy.ai

Izvor: Copy.ai službena stranica 

8. Miro

Miro je suradnička ploča koja pomaže timovima vizualizirati koncepte i razmišljati o idejama u stvarnom vremenu. Također omogućuje timovima suradnju na daljinu. Ima značajke kao što su dijeljenje datoteka, komentiranje i integracija s drugim alatima kao što su Slack i Google Drive.

Miro često koristimo pri provođenju projekata, gdje polaznicima naših radionica pokušavamo olakšati kolaboraciju te potaknuti kreativnost u timu. Koristimo ga i u svakodnevnim timskim brainstorming sesijama te pri izradi raznih funnela. Mogućnosti su zaista neograničene.

Miro

Izvor: Miro službene stranice

 

9. Slido: 

Slido je izvrstan alat za postavljanje interaktivnih pitanja i odgovora s vašom publikom. Pomaže vam u stvaranju anketa i kvizova, prikupljanju povratnih informacija i interakciji s publikom. Slido najčešće koristimo na meetupovima ili za poticanje interakcije publike na početku radionica. Do sada nam se ovaj alat pokazao kao odličan uvod u razne aktivnosti jer osim što međusobno poveže publiku, daje nam odličan uvid u njihovu aktivnost te odgovore na važna pitanja.

Slido

Izvor: Slido službene stranice

 

10. Airtable:

Airtable je hibridno rješenje proračunske tablice (excell)  i baze podataka s niskim kodom koje korisnicima omogućuje da svoje podatke pretvore u moćne aplikacije. Na primjer, prodajni timovi mogu koristiti podatke svojih prodajnih kontakata za stvaranje CRM-a.

Airtable se izdvaja od tradicionalnih baza podataka i proračunskih tablica zahvaljujući jednostavnosti korištenja i inovativnim značajkama poput: sličnosti s proračunskom tablicom, mogućnosti dodavanja novih polja, boja i prilagodbe korisničkog sučelja. U Airtableu su dostupni i razni gotovi predlošci koje je moguće prilagođavati što uvelike ubrazav proces. 

Mi se služimo Airtableom kao bazom podataka za sve naše projekte, gdje na jednostavan način možemo pregledati bazu svih postojećih projekata uz mnoštvo informacija o radionicama i aktivnostima koje smo unutar njih proveli te linkova na dodatne materijale. Jedan od primjera kako se koristiti Airtableom jest i izrada kalendara sadržaja za društvene mreže. 

Airtable

Izvor: Softr

Iskoristili smo naše iskustvo da navedemo 10  alata koji su nam pomogli da pojednostavimo svoje poslovanje. Ovi alati su nam omogućili da radimo brže i kvalitetnije. Nadamo se da će naš popis alata pomoći drugim poduzetnicima da uspiju i postignu svoje ciljeve. S pravim alatima sve je moguće!

P.S. Više poduzetničkih prilika i vijesti šaljemo u Inovacijskom Bento Boxu na koji se možete prijaviti na linku: https://bit.ly/Inovacijski-bento-box

Kategorije
Najnovije objave